Agencja Brasil przez dwa lata zajmie się reklamą PGNiG obrót detaliczny
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Obrót Detaliczny wybrała do obsługi ATL agencję reklamową Brasil.
Brasil zajmie się świadczeniem usług ATL dla spółki przez okres dwóch najbliższych lat. Umowę z nią podpisano 12 czerwca br. z możliwością jej wcześniejszego wygaśnięcia na skutek wykorzystania budżetu. Jego wielkości spółka nie podała.
Postępowanie, w którym wybrano agencję Brasil było prowadzone w trybie zapytania ofertowego. PGNiG Obrót Detaliczny nie podaje jednak nazw pozostałych jej uczestników.
Agencja Brasil już wcześniej pracowała dla spółki - jedną z ostatnich akcji reklamowych jej autorstwa była kampania z jesieni ub.r., w której promowano gaz z prądem „w cenie zamrożonej na rok".
Spółka prowadzi też przetarg na obsługę w internecie. Oceniane są w nim obecnie cztery oferty: od MullenLowe MediaHub, Codemedia, All4Afiliate i od konsorcjum agencji Mastermind i John Pitcher.
Wciąż w toku jest przetarg spółki PGNiG SA na świadczenie kompleksowych usług marketingowych obejmujących m.in: doradztwo strategiczne, wsparcie kreatywne w obszarze ATL/ BTL/ marketing interaktywny, planowanie i realizacja kampanii reklamowych, produkcja materiałów reklamowych, copywriting, realizacja sesji zdjęciowych, zakup mediów. Termin składania w nim ofert minął 11 czerwca br. Obecnie trwa proces badania i oceny złożonych ofert.
Dołącz do dyskusji: Agencja Brasil przez dwa lata zajmie się reklamą PGNiG obrót detaliczny