SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Rahima Blaka Click Community i PromoAgency łączą się

Agencja marketingowa PromoAgency przejęła agencje social media Click Community. Wartość transakcji nie została ujawniona, a jej poprzedni właściciel Rahim Blak przekazał zarządzanie firmą Grzegorzowi Graczowi. Blak będzie w niej pełnił funkcję doradcy.

Rahim Blak Rahim Blak

PromoAgency w wyniku przejęcia Click Community rozszerza zakres świadczonych usług o social media. W listopadzie ubiegłego roku firma dokonała także akwizycji agencji performancowej Novem.

- Bezpośrednim celem naszych aktualnych i przyszłych akwizycji jest stworzenie unikalnego podmiotu digitalowego, który na bazie doświadczeń tych spółek, będzie oferować usługi dostosowane do zmian związanych z cyfrową transformacją - wyjaśnia Grzegorz Gracz, CEO PromoAgency oraz nowy CEO Click Community.

Założyciele Click Community Rahim Blak i Michał Blak pozostają mniejszościowymi udziałowcami firmy.

- Dzięki fuzji, zachowujemy DNA social mediowej agencji Click Community, jednocześnie możemy bardziej holistycznie podejść do naszych klientów, oferując im równolegle szerszy zakres usług i tym samym wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom. PA to profesjonaliści w swoim fachu. Mam pewność, że ta fuzja to przede wszystkim dobra wiadomość dla wszystkich klientów Clicka i dodatkowa możliwość rozwoju ich biznesów w sieci - mówi Rahim Blak.

PromoAgency planuje kolejne akwizycje. Agencja ma na koncie realizacje projektów dla takich klientów jak PLL LOT, BP, mFinanse, ALDI i Kruszwica.

- W myśl trendu jakim jest VaaS budujemy, być może pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie agencję w modelu MaaS, czyli Marketing as a Service. Wierzę, że to podejście pozwoli przyspieszyć zarówno Klientom jak i nam, gdzie agencja jest prawdziwym partnerem, a nie jedynie "dostawcą" usług - podkreślił Grzegorz Gracz.

Dołącz do dyskusji: Agencja Rahima Blaka Click Community i PromoAgency łączą się

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eoeoeo
"Jak z agencji social media stać się częścią jednej z największych agencji reklamowych w Polsce? "

srogie piguły
0 0
odpowiedź
User
Szary wiruje pył
Srogie i niebezpieczne. Powinien się zapisać do energoterapeuty lub nawiązać współpracę z detektywem Rutkowskim ws poszukiwań tej największej agencji.
0 0
odpowiedź
User
Ariadna
Akwizycja to nie fuzja.
0 0
odpowiedź