Agencja V&P wygrała przetarg Urzędu Miasta Poznania
V&P wygrała przetarg Urzędu Miasta w Poznaniu na realizację kampanii promocyjnej wyborów do rad osiedli 2019.
Akcja, za którą odpowiada V&P, ma zachęcać poznaniaków do kandydowania oraz aktywnego udziału w wyborach do rad osiedli. Motywem przewodnim kampanii „ZaRadność” jest gra słów „Za” i „Radny” odwołująca się do wielkopolskiego etosu umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach, przedsiębiorczości i zaangażowania. Działania zaplanowano do 23 marca. Wybory do rad osiedli odbędą się dzień później.
V&P odpowiada za kreację, egzekucję i plan mediowy dwóch etapów akcji oraz za przygotowanie strony internetowej kampanii.
- Postawiliśmy na tradycyjne kanały komunikacji: telewizję regionalną, radio, lokalną prasę, materiały BTL czy nośniki outdoorowe. Całość akcji uzupełnią działania digitalowe z uwzględnieniem social mediów i kanałów własnych Miasta Poznania - komentuje podpisanie umowy Maciej Michalik, dyrektor zarządzający V&P.
Dołącz do dyskusji: Agencja V&P wygrała przetarg Urzędu Miasta Poznania