Pomorskie szuka w przetargu agencji, która wypromuje region
Agencji Rozwoju Pomorza szuka w przetargu agencji, która przeprowadzi kampanię informacyjną, promującą życie w regionie pod hasłem "Live more. Pomerania". Roczny budżet na działania to 350 tys zł brutto.
Zakres działań przy kampanii obejmuje przede wszystkim codzienną obsługa mediów społecznościowych (Facebook, Instagram i LinkedIn), prowadzenie płatnych kampanii, tworzenie treści na stronę internetową, współpracę z mediami, działania z influencerami, monitoring mediów oraz internetu.
- Poprzez kampanię "Live more. Pomerania" chcemy dzielić się walorami naszego regionu z innymi mieszkańcami kraju oraz z osobami z zagranicy. Pokazać im, dlaczego warto tutaj żyć i w ten sposób zachęcać ich do przeprowadzki - mówi Wojciech Tyborowski, dyrektor Invest in Pomerania.
"Live more. Pomerania" to kampania informacyjna województwa pomorskiego, realizowana przez Invest in Pomerania, koordynowana przez Agencję Rozwoju Pomorza i Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Kampania finansowana jest ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Szacunkowa kwota na roczną realizację działań to maksymalnie 350 tys zł brutto. Zainteresowane agencje mogą składać zgłoszenia do 13 kwietnia 2018 r. do godziny 10.30 w siedzibie Agencji Rozwoju Pomorza. Szczegóły postępowania znajdują się na stronie Agencji Rozwoju Pomorza.
Dołącz do dyskusji: Pomorskie szuka w przetargu agencji, która wypromuje region