OMODA i JAECOO klientem Omnicom Media Group
W wyniku wygranego przetargu Omnicom Media Group został partnerem mediowym należących do koncernu Chery marek samochodowych OMODA i JAECOO. Współpraca partnerów obejmuje obsługę mediowo-kreatywną launchu nowej marki na polskim rynku oraz jej kontynuację we wszystkich mediach.
Pierwsza zrealizowana dla OMODA & JAECOO przez Omnicom Media Group kampania właśnie startuje, a jej główna część potrwa do końca roku, obejmując szeroko zasięgowe działania OOH i DOOH oraz digital (display i video). Agencja wsparła klienta również w zakresie realizacji materiałów kreatywnych oraz płatnych działań public relations wokół wydarzenia wprowadzającego markę na polski rynek pod koniec września.
– Wprowadzenie z sukcesem nowej marki samochodów na rynek jest ogromnym przedsięwzięciem marketingowym, wymagającym zaangażowania mediów i przygotowania odpowiedniej komunikacji. Bardzo się cieszymy, że w tym kluczowym obszarze naszym partnerem został Omnicom Media Group. Wspólnie z doświadczonym zespołem Omnicom będziemy pracować nad tym, aby skutecznie budować świadomość i wizerunek marki OMODA & JAECOO w Polsce, zapraszając Klientów do odwiedzania salonów dealerskich oraz testowania nowoczesnych i komfortowych samochodów naszej marki – powiedziała Paulina Tycner, brand manager OMODA & JAECOO.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: OMODA i JAECOO klientem Omnicom Media Group