Agnieszka Marks: z ZenithOptimedia Group do Adexon
Agnieszka Marks objęła funkcję szefa sprzedaży agencyjnej w internetowej sieci reklamowej Adexon, zastępując na tym stanowisku Łukasza Skawińskiego. Wcześniej pracowała w domach mediowych ZenithOptimedia Group i Value Media oraz Interii i Nextweb Media.
W Adexon do głównych zadań Agnieszki Marks będzie należało budowanie długofalowych relacji z domami mediowymi, współtworzenie strategii sprzedażowej, przygotowywanie produktów i pakietów reklamowych oraz realizacja budżetu sprzedażowego.
Poprzednio funkcję szefa sprzedaży agencyjnej w firmie pełnił Łukasz Skawiński, który przeszedł do spółki AdPilot.
Agnieszka Marks poprzednio przez niecały rok pełniła funkcję senior interactive media plannera w domu mediowym ZenithOptimedia Group. Wcześniej pracowała m.in. w domu mediowym Value Media oraz zarządzała działami agencyjnymi w biurach reklamy portalu Interia.pl i Nextweb Media.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Marks: z ZenithOptimedia Group do Adexon