Marka Alax z pierwszą od dekady kampanią telewizyjną (wideo)
Wystartowała pierwsza od ponad dekady kampania marki Alax - leku OTC na zaparcia, produkowanego przez Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol w Poznaniu.
Billboard sponsorski pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz serwisach VOD i będzie emitowany do końca czerwca.
Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku leku Alax oraz utrwalenie jego głównego atrybutu - naturalnego, ziołowego składu (lek zawiera m.in. sproszkowany sok z liści aloesu oraz wyciąg suchy z kory kruszyny).
Alax wraca z kampanią reklamową
- Ze zrealizowanych przez nas badań konsumenckich wynika, że pomimo braku szerszego wsparcia reklamowego marka Alax jest wśród Polek dobrze rozpoznawalna i kojarzona z bezpiecznym, godnym zaufania, polskim produktem - mówi Greta Krzyżek-Malska, kierownik działu marketingu Herbapolu Poznań S.A. – Mamy nadzieję, że odświeżenie wizerunku marki i przypomnienie o niej konsumentkom w ramach kampanii 360 stopni dla marki wpłynie na jeszcze lepszą pozycję tego produktu na rynku - dodaje menadżerka.
Spot do kampanii przygotowało studio produkcyjne Artcore. Za planowanie i zakup kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który współpracuje z marketerem na stałe.
Dołącz do dyskusji: Marka Alax z pierwszą od dekady kampanią telewizyjną (wideo)