SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aleksandra Charzewska dyrektorką zarządzającą magazynu „K MAG”

Aleksandra Charzewska została dyrektorką zarządzającą magazynu lifestyle'owego „K MAG".

Aleksandra Charzewska, (fot. materiały prasowe) Aleksandra Charzewska, (fot. materiały prasowe)

„K MAG” to dwujęzyczne pismo lifestylowe, które, jak pisze wydawca, od ponad 14 lat wspiera młodych artystów. Nowy kierunek rozwoju magazynu i nowe trendy na rynku lifestyle’owym nadaje pracująca od roku na stanowisku dyrektor zarządzającej Aleksandra Charzewska.

„Wdrażanie strategicznych zmian powierzyłem Aleksandrze Charzewskiej, która dogłębnie zgłębia tajniki naszego portalu, zauważa i dba o potrzeby konsumentów, co pozwala jej na owocne współtworzenie sukcesu kmag.pl. Ola poza swoim sporym doświadczeniem w innych tytułach modowych i lifestyle’owych wniosła coś nieocenionego, czyli swoje młode spojrzenie i zaraźliwą energię” - mówi Mikołaj Komar, wydawca i redaktor naczelny „K MAG”. „Mija rok jej pracy w naszym zespole, a wypracowała sobie zaufanie i sympatię całej redakcji. Patrząc na nasze obfite plany sądzę, że Ola się dopiero rozkręca!” – dodaje.

Charzewska rok temu została business managerką „K MAG”, w przeszłości pracowała w Burda Media Polska, gdzie pełniła funkcję koordynatorki projektów komercyjnych w serwisach Elle.pl, Glamour.pl i Kobieta.pl.

Magazyn podkreśla, że w 2026 roku świadomym konsumentem stanie się pokolenie Alpha [urodzeni od początku lat 10. XXI wieku – red.], które może mieć największa siłę nabywczą w historii. Według Charzewskiej, „generacja Alpha na pewno będzie konsumować wysokiej jakości treści, czyli fotografię, sztukę, publicystykę, przez online, o który wciąż intensywnie trzeba dbać”.

Nowy system

„Wraz z firmą Xfaang wdrożyliśmy nowy system, dzięki któremu strony ładują się szybciej, a koszty związane z zasobami serwerowymi są niższe. Tym samym zredukowaliśmy ślad węglowy kmag.pl o ponad 20% przy każdej wizycie na stronie. Zwiększyliśmy również bezpieczeństwo, przez co serwis jest bardziej odporny na ataki i naruszenie danych. Uzyskaliśmy wsparcie dla nowych funkcji, które wcześniej były trudne do zaimplementowania lub niemożliwe do osiągnięcia z użyciem starszej technologii. Poprawiliśmy również dostępność serwisu, by mogli z niego korzystać wszyscy użytkownicy niezależnie od ich ograniczeń” - mówi Charzewska.

Dołącz do dyskusji: Aleksandra Charzewska dyrektorką zarządzającą magazynu „K MAG”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maggick
Jak to możliwe, że ten magazyn się utrzymuje? Pytam bez złośliwości, to jest jakiś fenomen na rynku, bo ile egzemplarzy może się sprzedawać?
0 0
odpowiedź
User
Bebe
Sprzedają się zapewne śladowe ilości, ale warszawkowe znajomości, bartery, patronaty, konkursy, logotypy na ściankach najwyraźniej jakoś spinają ten biznes. Branża PRowo-eventowa w PL jest dość skostniała i w pewnym sensie tkwi w 2008 roku
13 4
odpowiedź
User
http
Jeśli ktoś usiłuje trafiać do maksymalnie trzynastolatków, ale mówi o obniżaniu śladu węglowego, to znaczy, że nie ma dzieci albo pojęcia o tym, czym się to pokolenie interesuje.
7 5
odpowiedź