Alior Bank promuje się jako pracodawca
Alior Bank wystartował z kampanią employer brandingową pod hasłem #AliorToMy. Działania promocyjne obejmujące nośniki outdoorowe będą realizowane w największych miastach Polski.
Kampania będzie trwała do końca września br. W jej ramach wykorzystane zostaną nośniki outdoorowe w Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Sopocie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Łodzi.
Kreacje wykorzystane w kampanii zostały zaprojektowane w oparciu o wyniki ankiety przeprowadzonej wśród obecnych pracowników banku. Ich celem jest ukazanie autentycznych doświadczeń i wartości, które definiują kulturę organizacyjną firmy oraz oferowane przez nią możliwości rozwoju.
– Kampania to przede wszystkim odzwierciedlenie naszych kluczowych wartości. Kreacje, które w niej wykorzystaliśmy, zostały opracowane na podstawie ankiet, dzięki czemu oddają prawdziwe doświadczenia i opinie osób tworzących firmę. Chcemy w ten sposób pokazać, że Alior Bank to nie tylko miejsce pracy, ale przestrzeń, w której każdy ma realną możliwość rozwoju, realizacji swoich ambicji oraz wniesienia istotnego wkładu w nasz wspólny sukces. Wierzymy, że to właśnie autentyczność i głos naszych pracowników stanowią naszą największą siłę – mówi Aleksandra Kozłowska, menedżer zespołu wizerunku pracodawcy i CSR w Alior Banku.
Za stworzenie kreacji odpowiada agencja PZL. Zakup mediów został zrealizowany przez Sigma Bis.
Alior Bank zatrudnia obecnie ponad 6 tys. pracowników. W ramach społecznej odpowiedzialności prowadzi liczne inicjatywy skierowane do swojego zespołu, takie jak akcja „Dwie godziny dla rodziny”, umożliwiająca skrócenie dnia pracy w celu spędzenia czasu z bliskimi, czy program Alior Uniwersytet, który wspiera rozwój różnorodnych kompetencji.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank promuje się jako pracodawca