Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki Murapol
Firma deweloperska Murapol rozpoczęła współpracę z nowym ambasadorem - Andrzejem Bargielem - pierwszym narciarzem, który zjechał z K2. Działania pod hasłem "Murapol, najlepsze miejsca na świecie" prowadzą agencje K2 i K2 Precise.
Kampania ma na celu repozycjonowanie marki Murapol jako dewelopera dostarczającego lokale dla bardziej wymagających nabywców, szukających innowacyjnych rozwiązań w swoich mieszkaniach. Firma chce też podkreślić swój dotychczasowy dorobek.
Andrzej Bargiel ambasadorem Murapolu
Grupa Murapol postawiła także na nowego ambasadora, ski-alpinistę Andrzeja Bargiela.
Współpracę wizerunkową i sponsorską nawiązano na 3 lata. W tym czasie sportowiec weźmie udział w kampaniach reklamowych i eventach promocyjnych dewelopera, zaś Grupa Murapol będzie sponsorem trzech kolejnych wypraw wysokogórskich Andrzeja Bargiela, w tym tegorocznej.
- Andrzej Bargiel jest postacią podziwianą i bliską ideałom Murapolu – odważny i nowoczesny, a jednocześnie zawsze przygotowany i z respektem dla bezpieczeństwa - mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapolu.
Pierwszy spot kampanii można oglądać na kanale Grupy Murapol na Youtube.
Agencja K2 jest odpowiedzialna zarówno za całościową strategię oraz koncepcję kreatywną kampanii z Andrzejem Bargielem. K2 Precise zaplanowała do kampanii media. Działania w digitalu ruszą już pod koniec czerwca tego roku. Kolejne kampanie obejmą telewizję, reklamy prasowe, BTL, digital i outdoor.
Andrzej Bargiel wystąpił w ostatnich miesiącach w kampaniach reklamowych Banku Pekao oraz Lufthansy.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki Murapol