Andrzej Ryk szefem sprzedaży w Gremi Media. Przeszedł z Inforu
Od stycznia funkcję dyrektora sprzedaży w Gremi Media (to wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) pełni Andrzej Ryk. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Infor, Interii i Bonnier Business Polska.
Jako dyrektor sprzedaży Andrzej Ryk będzie odpowiedzialny za rozwój oferty i portfolio Grupy Gremi Media. Będzie do niego raportowała Eliza Witkowska, która od września ub.r. jako dyrektor operacyjna pionu komercyjnego nadzoruje sprzedaż reklam i operacyjnie zarządza działami sprzedażowymi.
- Cieszę się, że tak doświadczony menedżer dołączy do naszego zespołu. Rozwój naszej oferty i portfolio produktów to jeden z naszych priorytetów. Doświadczenie z produktami online, które Andrzej Ryk wnosi do Grupy, jest bezcenne - komentuje Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przez ostatnie dwa lata Andrzej Ryk pracował w Grupie Infor jako dyrektor rozwoju „Dziennika Gazety Prawnej”. Wcześniej był m.in. dyrektorem marketingu i PR w Grupie Interia oraz digital directorem w Bonnier Business Polska.
Był już też związany przez 18 lat z wydawcą „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” (wówczas działającym pod nazwami Presspublika i Gremi Business Communication), m.in. na stanowisku dyrektora marketingu.
Czytaj też: Wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na nowego szefa IT
W trzecim kwartale ub.r. grupa kapitałowa Gremi Media zwiększyła skonsolidowane przychody o 6 proc. do 25,09 mln zł, osiągając 1,39 mln zł zysku netto. Wpływy cyfrowe wydawcy poszły w górę o jedną trzecią.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Ryk szefem sprzedaży w Gremi Media. Przeszedł z Inforu