SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Putts: z nc+ na dyrektora marketingu Samsung Electronics Polska

Anna Putts objęła funkcję dyrektora marketingu w Samsung Electronics Polska. Poprzednio kierowała działem marketingu w nc+.

Anna PuttsAnna Putts

W Samsung Electronics Polska Anna Putts będzie odpowiadać za kompleksową komunikację i pozycjonowanie marki Samsung, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży i budowanie aspiracyjności brandu. Będzie raportować bezpośrednio do prezesa firmy, Hadriana Baumanna.

Przez ostatni rok Putts pracowała w platformie nc+, a wcześniej przez sześć lat w ITI Neovision (właściciel platfromy n). Odpowiadała tam za całość działań marketingowych, w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce.

Tym samym Anna Putts zamieniła się miejscami pracy z Jackiem Balickim, poprzednim dyrektorem marketingu w Samsung Electronics Polska, który w marcu br. objął taką samą funkcję w nc+ (więcej na ten temat).

Anna Putts ma wykształcenie ekonomiczne z zakresu zarządzania i marketingu Jest absolwentką studiów MBA w Londynie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Anna Putts: z nc+ na dyrektora marketingu Samsung Electronics Polska

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
aniu - gratulacje - powodzenia!!!
odpowiedź
User
well
Wspolczuje Samsungowi,
Ta pani nie ma pojecia o swojej robicie
odpowiedź
User
byłem w n
Będzie jak w NC+ ( ITI neo) promocje z du.y, marketingowe wdrożenia bez komunikacji do innych dzialow firmy. Lubie przysłowie `glosna krowa malo mleka daje` :)
odpowiedź