Anna Putts: z nc+ na dyrektora marketingu Samsung Electronics Polska
Anna Putts objęła funkcję dyrektora marketingu w Samsung Electronics Polska. Poprzednio kierowała działem marketingu w nc+.
W Samsung Electronics Polska Anna Putts będzie odpowiadać za kompleksową komunikację i pozycjonowanie marki Samsung, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży i budowanie aspiracyjności brandu. Będzie raportować bezpośrednio do prezesa firmy, Hadriana Baumanna.
Przez ostatni rok Putts pracowała w platformie nc+, a wcześniej przez sześć lat w ITI Neovision (właściciel platfromy n). Odpowiadała tam za całość działań marketingowych, w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce.
Tym samym Anna Putts zamieniła się miejscami pracy z Jackiem Balickim, poprzednim dyrektorem marketingu w Samsung Electronics Polska, który w marcu br. objął taką samą funkcję w nc+ (więcej na ten temat).
Anna Putts ma wykształcenie ekonomiczne z zakresu zarządzania i marketingu Jest absolwentką studiów MBA w Londynie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Anna Putts: z nc+ na dyrektora marketingu Samsung Electronics Polska
Ta pani nie ma pojecia o swojej robicie