Anna Rezner, Piotr Śliwiński i Tomasz Miecznikowski team leaderami w Gameset
Agencja gaming marketingu Gameset (grupa LTTM) wprowadziła nową strukturę, w ramach której troje pracowników firmy objęło rolę team leaderów. Na czele zespołów stanęli Anna Rezner, Piotr Śliwiński i Tomasz Miecznikowski. Awanse otrzymali także Angelika Adamczuk i Michał Znajewski.
Zespoły agencyjny oraz produktowy w Gameset zostały połączone, a na czele nowego działu jako team leader - agency stanęła Anna Rezner. Do firmy dołączyła w 2020 roku, wcześniej kierowała zespołem w agencji Plej jako account supervisor. W zespole Agency na stanowisko project manager awansowała także Angelika Adamczuk.
Pieczę nad działem talents objął Piotr Śliwiński, który z grupą LTTM związany jest od 4 lat. Wcześniej był talent managerem. W nowej strukturze Śliwiński zarządza pracą talent managerów odpowiedzialnych za współpracę z twórcami zrzeszonymi w sieci Gameset oraz zewnętrznymi twórcami i agencjami influencer maketingu.
Gameset tworzy dział games marketingu
Games marketing to nowy dział w ramach struktury firmy. Dział ten odpowiada za relacje, sprzedaż i realizację projektów dla klientów z sektora game dev oraz współprace marek ze studiami i wydawcami gier. Na jego czele stanął Tomasz Miecznikowski, który związany jest z grupą LTTM od czterech lat, wcześniej jako senior talent manager.
Do zespołu Games Marketing przechodzi Michał Znajewski, który awansował na stanowisko sales managera i zajmie się działaniami sprzedażowymi dla klientów z branży gier.
Team Leaderzy zespołów agency, talents i games marketing raportują do Michała Kołodzieja, chief business officera. Piotr Bombol, chief strategy officer kieruje pracami zespołów sales, strategy oraz PR.
Dołącz do dyskusji: Anna Rezner, Piotr Śliwiński i Tomasz Miecznikowski team leaderami w Gameset