SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Asap&Asap Communication digitalowo dla Hortexu

Agencja Asap&Asap Communication rozpoczęła współpracę z producentem soków i mrożonek, firmą Hortex. Odpowiada za obsługę digitalową wszystkich jej marek oraz wody Jurajskiej.

Agencja pozyskała klienta do współpracy w drodze przetargu. Hortex jednak nie ujawnia jego szczegółów. Przetarg odbył się pod koniec 2019 roku i zakładał rozpoczęcie współpracy w II kwartale br.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Pierwszą wspólnie zrealizowaną kampanią jest akcja wspierająca kategorię mrożonek. Agencja opracowała koncepcję oraz wyprodukowała serię kreacji video, które komunikują benefity produktowe w kontekście kwarantanny. Kampania o nazwie "W domu? Gotuj z Hortex!" jest obecna od kilku dni w social mediach marki Hortex.

Asap&Asap Communication przy obsłudze digital marki Hortex współpracuje z agencją Opus B odpowiadającą za działania ATL oraz domami mediowymi Pure Play oraz OMD.

W kampaniach Hortexu od niedawna występuje Mateusz Gessler, znany m.in. z roli jurora w programie „Masterchef Junior” w TVN.

Dołącz do dyskusji: Asap&Asap Communication digitalowo dla Hortexu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
To Hortex ma "digital"? SRSLY?
Przepraszam, ale jaki digital ma ta marka? Z tego co widzę to oni w digitalu w ogóle nawet nie istnieją, nie są widoczni, nie są responsywni nawet na własnych kanałach, już o nie dorastaniu do pięt nawet drugiemu rzędowi marek jak Dawtona itp. nie wspomnę. I ta marka wypuszcza news, że WOW,WOW, robimy zajefajny digital? SERIO?
odpowiedź
User
rekt
kolejna nic nieznaczaca agencyjka digital bedzie nic nie robiła
odpowiedź
User
Alfons
kolejna nic nieznaczaca agencyjka digital bedzie nic nie robiła
najwyraźniej musisz jakoś z tym żyć... :)
odpowiedź