SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Asystent w koncie” reklamuje BNP Paribas Fortis wśród kobiet

Ruszyła skierowana do kobiet kampania reklamowa konta w BNP Paribas Fortis. Akcję – opartą na koncepcji „Asystenta w koncie” – bank realizuje we współpracy z Garden of Words i Sales & More.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa konta w BNP Paribas Fortis podkreśla dostępne bezpłatnie dla jego posiadaczy usługi assistance, obejmujące szeroki zakres pomocy w codziennym życiu. – Ze względu na bardzo praktyczny charakter tej oferty uznaliśmy, że warto opowiedzieć o niej kobietom, które łączą wiele ról i najczęściej są organizatorkami życia rodzinnego – mówi Monika Brudło, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej i marketingu w BNP Paribas Fortis.

Kreacja kampanii opiera się na postaci „Asystenta w koncie”, który symbolizujące całodobową pomoc w każdej sytuacji. Na potrzeby akcji uruchomiono specjalny dział na stronie internetowej BNP Paribas Fortis – dostępny również pod adresem asystentwkoncie.pl, który zawiera szczegółowe informacje na temat pakietów usług assistance właściwych dla danego konta oraz przykłady życiowych sytuacji, w których może się przydać taka pomoc. W najbliższym czasie aplikacja „Asystent w koncie” pojawi się również na Facebookowym fanpage’u BNP Paribas Fortis.



Cała akcja obejmuje prasę („Claudia”), internet (Facebook; Wirtualna Polska – serwis dla kobiet; Onet.pl – serwisy: uroda, zdrowie, gotowanie, ślub, partnerstwo, dziecko; Gazeta.pl – serwisy: kobieta, Poradnik Domowy, ślub, zdrowie, eDziecko, Avanti24, Wysokieobcasy, Lego24, Ugotuj.to; strony z sieci GlossyMedia). Kampanię BNP Paribas Fortis przygotował i realizuje we współpracy z agencją Garden of Words (odpowiedzialną m.in. za przygotowanie strony asystentwkoncie.pl) oraz firmą Sales & More, która zaplanowała działania w internecie.

Dołącz do dyskusji: „Asystent w koncie” reklamuje BNP Paribas Fortis wśród kobiet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl