ATM Grupa: duże zainteresowanie formatami
Na październikowych targach MIPCOM w Cannes największy niezależnypolski producent telewizyjny ATM Grupa zamierza sprzedać na kilkarynków nawet 3-4 pozycje.
- Przywieziemy stare i nowe programy. Wstępne zainteresowanienaszymi formatami jest bardzo duże i sądzimy, że sprzedamy conajmniej 3-4 tytuły na kilka terytoriów - mówi portalowiWirtualnemedia.pl Jacek Ściobłowski, specjalista ds. analizprogramowych ATM Grupa.
Oprócz znanych już pozycji jak "Gra w ciemno" (teleturniejwcześniej sprzedany do Grecji i Hiszpanii, osiągnął tam bardzodobre wyniki), ATM zamierza handlować "Awanturą o kasę", czyprogramami reality show (w portfolio znajdują się m.in. "Dwaświaty", "Łysi i Blondynki"). Producent zaoferuje także telenowelę"Pierwsza Miłość". Jak mówi nam Jacek Ściobłowski ATM finalizujewłaśnie jej sprzedaż na nowe rynki.
- Zamykamy właśnie kontrakt na sprzedaż serialu m.in. do Rosji ikrajów WNP - mówi Ściobłowski. Wcześniej serial został sprzedany doIrlandii i na Ukrainę.
W ofercie znajdą się nowe pozycje m.in. serial "Ekipa" AgnieszkiHolland, serial "Halo Hans", teleturniej "Goli i bosi" (Grupanagrała właśnie jego pilotażowy odcinek), a także tytuły Profilmu(w ramach ATM Grupy): "Kodołamacze" i "Od przedszkola doOpola".
ATM nie podaje, jakich formatów sama szuka na tegorocznychtargach. - Mogę jedynie powiedzieć, że szukamy takich programów,które po wprowadzeniu na polski rynek, zagwarantują nadawcom jaknajwyższe udziały w rynku - mówi Jacek Ściobłowski.
MIPCOM to międzynarodowe targi sprzedaży kontentuaudiowizualnego i cyfrowego. 23. edycja targów odbędzie się wdniach 8-12 października w Cannes. Jak w latach ubiegłych i tymrazem Wirtualnemedia.pl przewidziały tam swoją obecność.
Dołącz do dyskusji: ATM Grupa: duże zainteresowanie formatami