SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Auchan promuje się w Trójmieście

Port Rumia Centrum Handlowe Auchan wystartowało z kampanią reklamową. Pomorska galeria handlowa prowadzi głównie w outdoorze działania promujące wiosenno-letnie kolekcje.

Trwająca od początku kwietnia kampania reklamowa trójmiejskiej galerii handlowej Auchan ma wesprzeć sprzedaż nowych kolekcji wprowadzanych właśnie do poszczególnych sklepów. Działania promocyjne skupiają się na nośnikach outdoorowych - tablicach w formacie standard BB oraz miniboard. Plakaty, które zawieszono w odległości maksymalnie 30 minut od obiektu, przedstawiają na tle łąki i słonecznego nieba pirata - symbol centrum handlowego. Całość uzupełnia hasło: "W Porcie Rumia pachnie wiosną. Nowe kolekcje 2008". Ponadto przez wszystkie weekendy kwietnia po ulicach Rumi, Redy oraz Wejherowa, a także Gdyni, Pucka i Władysławowa będą jeździć oplakatowane mobile.

auchan

Oprócz reklam na nośnikach zewnętrznych na potrzeby kampanii przygotowano również materiały przeznaczone do ekspozycji w samej galerii: plakaty oraz gazetkę promocyjną, której druk zaplanowano na połowę kwietnia. - Aby dodatkowo zwiększyć dotarcie do potencjalnych klientów naszej galerii, zaplanowaliśmy wysyłkę broszury do szerokiej bazy mieszkańców Małego Trójmiasta Kaszubskiego i okolic - mówi Aleksandra Dubrawska, manager ds. eksploatacji centrum handlowego Port Rumia. - Ponad połowa z 50 tys. nakładu gazetki będzie również dostępna w dystrybucji bezpośredniej na terenie galerii - dodaje. Dopełnieniem wszystkich działań reklamowych jest wiosenny lay-out strony internetowej www.portrumia.pl oraz działania w zakresie public relations.

Za kreację oraz dobór i zakup nośników reklamowych odpowiada agencja Redbus, natomiast działania PR realizuje Effective Public Relations. Poprzednia intensywna kampania marketingowa przygotowana dla centrum handlowego Suchan w Rumii odbyła się w listopadzie 2007 roku z okazji otwarcia obiektu.

Dołącz do dyskusji: Auchan promuje się w Trójmieście

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl