Aviomarin reklamowany „na dobry start podróży”
W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa Aviomarinu (Teva Polska). Akcję pod hasłem „Aviomarin na dobry start podróży” przygotowały firmy Nano i Media Concept.
Kampania Aviomarinu podkreśla, że to skuteczny i sprawdzony preparat zwalczający chorobę lokomocyjną. Akcja pod hasłem „Aviomarin na dobry start podróży” obejmuje obecnie prasę (pisma kobiece, m.in. „Gala”, „Kobieta”, „Życie”, „Świat Kobiety”, „Party”, „Show”, „Dobre Rady”) oraz internet (serwisy dotyczące podróży, m.in. Interia-Turystyka, Zumi.pl, Triada pl, Onet-Pogoda, Targeo.pl, e-podroznik.pl). W lipcu kampania będzie też prowadzona na outdoorze (billboardy w miastach).
>>> BTL Point Group rozpoczęła obsługę reklamową marek Teva
Akcję na zlecenie firmy Teva Polska, do której należy marka Aviomarin, przygotowały agencja reklamowa Nano (kreacja i produkcja reklam) - do niedawna funkcjonująca pod nazwą BTL Point Group - oraz dom mediowy Media Concept (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Aviomarin reklamowany „na dobry start podróży”