Kilku menadżerów odchodzi z warszawskiego biura TikToka
Rafał Kaniecki z końcem listopada pożegnał się z platformą TikTok, gdzie pracował przez prawie trzy lata. Pełnił funkcję head of agency partnerships na region Europy Środkowej. Z firmy odeszli też dwaj inni menadżerowie.
Rafał Kaniecki odpowiadał za prowadzenie i rozwój biznesu agencyjnego, w tym współpracę z kluczowymi partnerami w agencjach mediowych. Zarządzał kilkunastoosobowym zespołem agency partnership managerów, agency solutions managerów i kreatywnych strategów
Do TikToka Kaniecki przeszedł z Mety, gdzie przez prawie dziewięć lat odpowiadał za kontakt z kluczowymi klientami i agencjami w Polsce i na rynkach wschodzących Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej był international account directorem w Saatchi&Saatchi IS. Zdobywał doświadczenie także po stronie agencji reklamowych i mediowych - VML (dziś VMLY&R), Zenith Optimedia, SoInteractive.
Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w ostatnich dniach pracę w TikToku zakończyli także Marta Matusewicz, business marketing Lead, Poland & Central Europe oraz Tomasz Serwotka, szef sprzedaży bezpośredniej.
Marta Matusewicz (d. Skrzypiec) z TikTokiem była związana od września 2021 roku, zaczynała jako partner marketing manager. Od początku 2023 roku w roli business marketing lead była odpowiedzialna głównie za marketing B2B TikToka. Wcześniej zajmowała się marketingiem w Google, Hotailors, Maspex, Jerónimo Martins.
Tomasz Serwotka kierował sprzedażą TikToka dwa lata. Do zespołu platformy przeszedł z Procter & Gamble, gdzie przez ponad 11 lat odpowiadał za rozwój szeregu marek z portfolio koncernu, m.in. z segmentu beauty care, wcześniej laundry detergents (Lenor, Vizir, Bonux), Oral-B.
W Polsce liczba „aktywnych odbiorców miesięcznie” TikToka wynosi 11,8 miliona – wynika z raportu platformy, zgodnego z wymogami DSA (Digital Services Act, Aktu o Usługach Cyfrowych).
Dołącz do dyskusji: Kilku menadżerów odchodzi z warszawskiego biura TikToka