Pan Pikuś wraca do kampanii Avivy, reklamy od PZL (wideo)
W komunikacji marketingowej firmy ubezpieczeniowej Aviva znów będzie występował animowany bohater Pan Pikuś. Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, która po wygranym przetargu przejęła obsługę ubezpieczyciela od VMLY&R Warsaw.
Pan Pikuś występował już w reklamach Avivy od 2009 do 2012 roku. Postać została wymyślona przez agencję PZL, która dla ubezpieczyciela pracowała do 2011 roku. Natomiast w lutym br. wygrała przetarg na obsługę reklamową ubezpieczyciela, proponując ponownie koncepcje kreatywne z Panem Pikusiem.
- Mimo wielu lat nieobecności w komunikacji Pan Pikuś jest ważnym wyróżnikiem marki, dlatego zdecydowaliśmy się na jego powrót. Przez ten czas pracowaliśmy nad upraszczaniem produktów i procesów oraz tworzeniu intuicyjnych narzędzi cyfrowych. Wykorzystanie tej postaci jest więc teraz jeszcze bardziej uzasadnione - uzasadnia Iwona Czech, odpowiedzialna za komunikację marki w Avivie.
Firma zaznacza, że Pan Pikuś pomógł wzmocnić rozpoznawalność jej marki po rebrandingu, a także zaufanie i sympatię do niej. Symbolizuje brak formalności oraz opiekuńczość i pomocność wobec klientów,
W najbliższą sobotę ruszy kampania wizerunkowa dotycząca powrotu Pana Pikusia do reklam Avivy. Natomiast w maju rozpocznie się odsłona produktowa, przedstawiająca rozwiązanie cyfrowe dostępne nie tylko dla klientów tej firmy.
Działania będą realizowane w telewizji oraz internecie. PZL odpowiada za strategię i kreację, a dom mediowy Blue449 za planowanie i zakup mediów. Animację i model postaci Pana Pikusia przygotowało studio Televisor, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films.
Poprzednio obsługą reklamową Avivy zajmowała się agencja VMLY&R Warsaw (wcześniej Y&R Warsaw). Jesienią ub.r. ubezpieczyciel pierwszy raz promował w telewizji ubezpieczenia mieszkania i domu, a wiosną ub.r. serwis dla inwestorów Aviva24.pl.
Natomiast w latach 2015-2017 w reklamach Avivy występowała aktorka Małgorzata Kożuchowska.
Dołącz do dyskusji: Pan Pikuś wraca do kampanii Avivy, reklamy od PZL (wideo)
ale tesco fajne nie jest zresztą jak wszystkie hiperamkety
mając od X lat biedronkę i markpola i inne użytki nauczyłem się kupować w biedrze, moje posiłki może i nie są zby ta bardzo bogate ale więcej w domu mnie nie ma niż jestem
babcia nauczyła mnie szanowania żywności i wole zjeść kebaba niż kupić X produktów które wyrzucić musiał będee bo nie nadarze z konsunpcją