Badi Badi z 1,6 mln zł zysku, przychody wzrosły o jedną czwartą
Firma Badi Badi zajmująca się postprodukcją spotów, teledysków i filmów w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 27 proc. do 5,57 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 1,37 do 1,57 mln zł.
W ub.r. Badi Badi pracowało przy postprodukcji m.in. reklam marek Xiaomi, Viaplay, Nintendo Switch, „Dying Light”, Hellena, Tymbark, Lubella, Bank Pekao SA, Bodymisie i Cheetos.
Ponadto przygotowywała serial dla dzieci „Chichraszek” autorstwa Marzeny Nehrebeckiej i Moniki "Yolk" Piszcz oraz serie edukacyjną „Szalone wynalazki” na podstawie pomysłu i scenariuszy Tomka Niedźwiedzia. Jesieni w ub.r. zmieniła swoją identyfikację wizualną.
Jej pozostałe wpływy operacyjne poszły w górę z 98,3 do 347,6 tys. zł. Na początku ub.r. uzyskała 325 tys. zł dotacji od Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.
Koszty operacyjne Badi Badi wyniosły 6,05 mln zł, po wzroście o 32,7 proc. rok do roku. Wydatki na usługi obce zwiększyły się z 1,92 do 2,54 mln zł, a na wynagrodzenia - z 1,71 do 2,26 mln zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Rentowność firmy wzrosła o ok. 300 tys. zł: zysk sprzedażowy z 1,4 do 1,52 mln zł, zysk operacyjny - z 1,41 do 1,76 mln zł, a zysk netto - z 1,37 do 1,57 mln zł.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.
Dołącz do dyskusji: Badi Badi z 1,6 mln zł zysku, przychody wzrosły o jedną czwartą