„Bądź spokojny o swój komfort” w kampanii nowej Škody Superb (wideo)
W telewizji, prasie, internecie, kinach i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji Škody Superb. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Opcom, Kalicińscy.com i MediaCom Warszawa.
Kampania nowej wersji Škody Superb podkreśla, że dzięki przemyślanym rozwiązaniom samochód ten zapewnia maksymalną wygodę podczas wszystkich spędzonych w nim chwil.
Reklamy zaznaczają, że jest to o tyle ważne, że w czasie całego życia w aucie spędza się dużo czasu: w sumie aż 3 lata, z czego tylko na czerwonym świetle 6 miesięcy.
Akcja jest prowadzona pod hasłem „Bądź spokojny o swój komfort”.
Działania reklamowe obejmują telewizję, internet (oprócz reklam - konkurs „Komfortomierz” na facebookowym fanpage’u Škody), prasę, kina oraz outdoor.
Kreację kampanii (w tym adaptację globalnego spotu) przygotowała agencja Opcom, aktywności w social media realizuje agencja Kalicińscy.com, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Bądź spokojny o swój komfort” w kampanii nowej Škody Superb (wideo)