Bartłomiej Brzoskowski: z Feno do Kamikaze
Bartłomiej Brzoskowski zaczął pracę jako senior strategy planner w agencji interaktywnej Kamikaze. Poprzednio był związany z Feno, a wcześniej m.in. z FaceAddicted i Digital One.
W agencji Kamikaze Bartłomiej Brzoskowski odpowiedzialny będzie za prace strategiczne z kluczowymi klientami oraz rozwój oferty agencji.
Poprzednio przez trzy lata pracował w agencji Feno (wcześniej działającej pod nazwą Fenomem). Pełnił kolejno funkcje media directora i account directora. Realizował projekty m.in. dla firm i marek Electrolux, Wizz Air, DKMS, Netia, Link4, Raiffeisen Polbank, Goodyear, Dunlop, Dębica, GO Sport, Grant’s Whisky, Glenfiddich, Intersnack Europe.
W latach 2012-2014 pracował w agencji FaceAddicted jako social media director i client service director, obsługując takich klientów jak Plus, Cyfrowy Polsat, Reebok, SEAT, Bosch, Super-Pharm Polska, Frugo, Remington, Eurosport, Costa by coffeeheaven, Grolsch, Pilsner, Maggi, Kopiko, Barilla i Wasa.
Wcześniej był związany z agencją Digital One, pełnił tam kolejno funkcje social media specialist i social media managera.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Brzoskowski: z Feno do Kamikaze