Bartłomiej Brzoskowski: z FaceAddicted do Fenomem
Bartłomiej Brzoskowski dołączył do zespołu agencji Fenomem, obejmując funkcję media directora. Wcześniej pracował m.in. w FaceAddicted i Digital One.
Jako media director w agencji Fenomem Bartłomiej Brzoskowski będzie koordynował pracę działu prowadzącego kampanie reklamowe w social media oraz zajmował się rozwojem współpracy z domami mediowymi.
Przez ostatnie półtora roku Brzoskowski pracował w agencji FaceAddicted, gdzie jako social media director zarządzał kilkunastoosobowym zespołem account managerów, executive’ów i community managerów realizujących projekty internetowe, w tym social mediowe.
Wcześniej przez kilka lat zajmował się mediami społecznościowymi w agencji Digital One, pełniąc kolejno funkcje social media specialist i social media managera.
Ogółem z branżą marketingu internetowego jest związany od prawie 10 lat. Realizował w tym czasie projekty m.in. dla PepsiCo, Reeboka, Polkomtelu, Storck, Eurosportu, Nestlé, Seata, Łowicza, Super-Pharm, Kompanii Piwowarskiej, FoodCare oraz Raiffeisen Polbanku.
Jest absolwentem filozofii na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Brzoskowski: z FaceAddicted do Fenomem