Bartłomiej Pucek przechodzi do centrali IKEA
Polski oddział IKEA Retail szuka country digital managera. Pełniący obecnie tę funkcję Bartłomiej Pucek awansował do globalnego zespołu ds. technologii cyfrowych w szwedzkiej siedzibie IKEA.
Bartłomiej Pucek pełni funkcję country digital managera IKEA Retail w Polsce od listopada ubiegłego roku. Odpowiadał za rozwój nowych produktów cyfrowych (e-commerce, technologie mobilne, rozwiązania wdrażane w sklepach), IT oraz bezpieczeństwo informacji i prywatność danych.
W globalnej strukturze IKEA Pucek obejmie funkcję strategy & operations development managera w dziale digital w Hubhult w Malmö w Szwecji. Będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrożenie globalnej strategii digitalizacji z resztą ekosystemu IKEA celem zapewnienia integracji kompetencji cyfrowych i wielofunkcyjnych sposobów pracy.
Do szwedzkiego zespołu IKEA Bartłomiej Pucek dołączy 1 stycznia 2021 roku. Jego przełożoną będzie Carolina Garcia Gomez, była CEO i CSO IKEA Retail Polska.
Jak przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe IKEA, firma prowadzi obecnie otwartą rekrutację na stanowisko country digital managera w Polsce.
Bartłomiej Pucek przed pracą w IKEA był odpowiedzialny za projekty z obszaru mobile i digital w Grupie Onet-RAS Polska.
Od 2012 do 2015 roku odpowiadał za transformacje digital WSiP (grupa Advent International). Pucek ukończył Stanford University School of Business Strategic Marketing i Digital Marketing oraz Venture Deals na Kauffman Fellows Academy.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Pucek przechodzi do centrali IKEA