Bartosz Jędrasiak: z Intersnack do AmRest
Bartosz Jędrasiak objął stanowisko brand managera marki Burger King, należącej w Polsce do koncernu AmRest.
Jędrasiak ma kilkuletnie doświadczenie w obszarach zarządzania marką, w sprzedaży i marketingu w branży FMCG. Był odpowiedzialny m.in. za repozycjonowanie brandów, wprowadzanie nowych produktów na rynek, optymalizację portfolio produktowego, kampanie reklamowe i promocje.
Zanim dołączył do AmRest pracował w firmie Intersnack, gdzie jako brand manager marki Felix odpowiadał m.in. za wprowadzenie nowej kategorii produktów i repozycjonowanie marki. W latach 2007- 2008 w firmie Gellwe zajmował stanowisko brand managera, zarządzając takimi markami jak Gellwe, Fitella, La Mattina, Pandicao czy Kakao Królewskie. Wcześniej, jako brand manager w Rieber Foods Polska odpowiedzialny był za segment dań gotowych marki Delecta, a w Maspex Wadowice zarządzał takimi markami jak Cremona, DecoMorreno czy Ekland.
Jędrasiak jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu. Posiada tytuł MBA, a także ukończył studia magisterskie na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Zarządzanie Strategiczne. Interesuje się kulturą azjatycką, a w wolnym czasie podróżuje i fotografuje.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Jędrasiak: z Intersnack do AmRest