Beata Madeja i Sylwia Chada odchodzą z Wydawnictwa Bauer
Beata Madeja i Sylwia Chada kończą pracę w biurze reklamyWydawnictwa Bauer. Ich obowiązki przejmują Izabela Sarnecka i EwaKozłowska, a dotychczasowy dział kluczowych klientów zostajewydzielony jako osobna struktura.
Wydawnictwo Bauer wydzieliło ze swojego biura reklamy działkluczowych klientów, który jako osobna struktura - pod nową nazwądział ofert multimedialnych - będzie koordynować i wspieraćwszystkie sekcje reklamy Grupy Bauer Media w zakresie tworzeniaofert multimedialnych. Ta zmiana ma na celu usprawnienie procesusprzedaży oraz dalszą poprawę jakości serwisu dla klientów zarównow biurze reklamy wydawnictwa, jak i na poziomie korporacyjnym.Dyrektorem nowego działu zostaje Grażyna Romańczyk,dotychczasowy szef działu kluczowych klientów w biurzereklamy.
W związku z tymi zmianami z Wydawnictwa Bauer odchodząBeata Madeja, dotychczasowy dyrektor ds.sprzedaży, oraz Sylwia Chada, do tej pory dyrektords. oferty multimedialnej. Ich obowiązki od 1 październikaprzejmują - po awansie na nowo utworzone stanowiska zastępcówdyrektora biura reklamy - Izabela Sarnecka i EwaKozłowska.
Sarnecka odpowiadać będzie za segmenty tytułów telewizyjnych,komputerowych i motoryzacyjnych, a Kozłowska - za segmenty tytułówkobiecych (poradnikowe i rozrywkowe), luksusowych orazmłodzieżowych. Do obu zastępczyń raportują szefowie reklamy tytułówlub grup tytułów z odpowiednich segmentów, a one z kolei podlegająbezpośrednio Marcinowi Gudowiczowi, dyrektorowi biurareklamy Wydawnictwa Bauer.
Dołącz do dyskusji: Beata Madeja i Sylwia Chada odchodzą z Wydawnictwa Bauer