Problemy z aplikacją Biedronki, sieć przeprasza. „Tragedia po tej aktualizacji”
Część użytkowników aplikacji Biedronka korzysta już z jej najnowszej, odświeżonej, wyposażonej m.in. w ciemny tryb i wbudowaną listę zakupów. Klienci jednak narzekają na problemy z logowaniem.
Sieć dyskontów jeszcze przed nowym rokiem poinformowała, że rozpoczyna przenoszenie użytkowników do nowej wersji. Można ją pobrać ze sklepów Google Play, App Store i AppGallery dla Huawei z HMS i Harmony OS. Nie wszyscy mogą jednak z niej korzystać od razu. Biedronka wysyła ją kolejnym klientom, przenosząc ich konta do nowej wersji.
CZYTAJ TAKŻE: 56 proc. Polaków sprawdza dostępność produktu w aplikacjach mobilnych sklepów internetowych
Co się zmieniło w nowej aplikacji Biedronki?
Nowa wersja wyposażona jest we wszystkie ważniejsze elementy z wersji poprzedniej (część z nich jest tylko przeniesiona): „Wybrane dla Ciebie”, dwa Shakeomaty, gazetki, historię transakcji, można też sprawdzić oferty ze sklepów Biedronka oraz Biedronka Home.
Uruchamia się za to szybciej, wygląda nowocześniej - zniknął żółty pasek na górze, zmieniła się czcionka i łatwiej się po niej nawiguje. Wyposażona jest w to, czego oczekiwało wielu użytkowników: ciemny tryb i możliwość sporządzenia listy zakupów.
Lista ułatwia codzienne zakupy, bo dzięki niej nie trzeba już wszystkiego spisywać na kartce lub w telefonicznych notatnikach czy innych aplikacjach. Do tego aplikacja podpowiada, jakie produkty z aktualnie dostępnej oferty wybrać.
Problemy z instalacją nowej aplikacji Biedronki
Instalacja nowej aplikacji Biedronka wymaga ponownego zalogowanie się na stronę sklepu, potwierdzenie swoich danych i zatwierdzenie zgód.
Nie wszystko jest jednak doskonałe. Problemy są z opcją „zapamiętaj mnie”. Podczas uruchomienia aplikacji w telefonie otwiera się witryna konto.biedronka.pl, a użytkownik proszony jest o wpisanie numeru telefonu. Gdy to zrobi i zaznaczy opcję "zapamiętaj mnie", otwiera się kolejne okno z polem do wpisania kodu SMS, który powinien zostać dotrzeć na podany numer.
Po wpisaniu kodu uruchamia się zaktualizowana aplikacja Biedronki, ale zamknięcie jej wiąże się z tym, że cały proces trzeba przejść ponownie
Klienci alarmują: „Tragedia po tej aktualizacji. Aplikacja ciągle się wyłącza. Nic nie działa. Tysiąc razy trzeba się logować przez jakąś stronę, żeby wejść na aplikację. Moi rodzice nie dają rady sami, w związku z czym chyba całkiem zrezygnujemy z tej aplikacji. Przez te błędy tracicie co najmniej cztery osoby. Zróbcie coś z tym, bo nikt nie chce się bawić i ciągłe logowania i blokowania aplikacji” – komentarze klientów w takim tonie, można przeczytać w sklepach z aplikacją.
CZYTAJ TAKŻE: Biedronka podnosi pensje. Nawet o 900 zł
Biedronka przeprasza za problemy z aplikacją
„Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie napotkałeś po najnowszej aktualizacji. Nasz zespół pracuje już nad naprawą problemu i wkrótce udostępnimy poprawioną wersję aplikacji. Dziękujemy za Twoje cierpliwość i wyrozumiałość” - głosi odpowiedź sieci.
Za techniczne niedociągnięcia aplikację Biedronki klienci oceniają na 1,3 gwiazdki w sklepie Google Play i 1,2 w App Store.
Proces przenoszenia użytkowników ma się zakończyć z końcem stycznia. Przestanie wtedy działać stara wersja i ci, którzy nie pobiorą nowej, nie będą mogli jej uruchomić.
Aplikacja Biedronki do września ub.r. została zainstalowana ponad 9 milionów razy.
Dołącz do dyskusji: Problemy z aplikacją Biedronki, sieć przeprasza. „Tragedia po tej aktualizacji”