Biedronka z "Gangiem Fajniaków" najpopularniejsza na polskim YouTube w październiku
Reklama akcji lojalnościowej Biedronki "Gang Fajniaków" po raz kolejny znalazła się na szczycie zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W październiku wyprzedziła spoty x-kom, Xiaomi Polska, Samsung Polska i Allegro.
Reklama Biedronki "Gang Fajniaków – Razem zawsze damy radę!" przedstawia historię dzieci, które wraz z Gangiem Fajniaków wybrały się do parku linowego. Beztroską zabawę zakłócił jednak Smog Stefek, który zadymił całą okolicę. Dzieciom wraz z pluszakami udało się jednak rozgonić gęsty dym. Kreację przygotowała Duda Polska.
Drugie miejsce na podium zajęła reklama x-kom "18 urodziny - Streaming", przygotowana z okazji 18. rocznicy istnienia sieci sklepów na rynku. Wideo jest jednym z 3 spotów z tej serii, za które odpowiada agencja kreatywna PZL.
Trzecie miejsce w październiku należy do Xiaomi Polska i krótkiej reklamy "Mi 10T - Flash Sale trwa!", prezentującej smartfony z serii Xiaomi Mi 10T i ich funkcjonalność oraz 24-godzinną promocję.
Na czwartym miejscu październikowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard znalazła się reklama "Samsung Galaxy S20 FE 5G | Wszystko, czego potrzebujesz, by robić to co kochasz" Samsung Polska. Spot w rytm dynamicznego hitu “Dynamite” koreańskiej grupy BTS prezentuje cechy smartfona Samsung Galaxy S20 Fan Edition.
Listę zamyka wideo "Allegro Smart! Week", promujące tydzień zniżek i okazji na popularnej polskiej platformie zakupowej Allegro.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Dołącz do dyskusji: Biedronka z "Gangiem Fajniaków" najpopularniejsza na polskim YouTube w październiku