Bliss nowym serwisem lifestylowym Grupy naTemat. Katarzyna Sołtysik redaktor naczelną
Grupa naTemat kończy prace nad nowym serwisem tematycznym Bliss, który ma wystartować w najbliższym czasie. W serwisie pojawią się treści lifestylowe, a redaktor naczelną jest Katarzyna Sołtysik - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
- Finalizujemy prace nad nowym serwisem tematycznym. Wystartuje on wkrótce pod nazwą Bliss. Będzie miał nową i przepiękną stronę główną. Bliss to radość i umiejętność korzystania z życia we wszystkich jego aspektach - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, dyrektor zarządzający Grupy naTemat.
Redaktor naczelną Bliss została Katarzyna Sołtysik, która skompletowała już zespół redakcyjny. Ostatnio Sołtysik była partnerem w spółce GMZ.co, a także prowadziła własną agencję reklamową Brand First. W latach 2007-2008 pracowała w dziale marketingu Grupy Maspex, a od 2001 do 2007 roku była communication managerem w Telekomunikacji Polskiej.
- Mając za sobą doświadczenie w zakresie budowania marki, świetnie rozumiem, czym dla współczesnego, miejskiego czytelnika jest styl życia, który na ogół sprowadzany jest do mody i urody. Dlatego wolę mówić o „smart life”, które jest sformułowaniem marketingowym, za to świetnie oddaje potrzeby naszego odbiorcy. W Bliss będziemy inspirować do ciekawszego spędzania czasu i aktywnego życia, zachęcać do poznawania świata i pomysłowego gotowania, podpowiadać jak o siebie dbać, dawać praktyczne wskazówki jak korzystać z mody, motywować do zmian i poszerzania horyzontów. Jednym słowem stworzymy solidny magazyn lifestylowy - mówi Katarzyna Sołtysik.
Sprzedażą oferty reklamowej Bliss zajmie się dział sprzedaży Grupy naTemat kierowany przez Monikę Ruszkowską. W nowym serwisie pojawi się reklama natywna, content marketing i reklama graficzna.
Bliss jest piątym serwisem tematycznym Grupy naTemat - w jej portfolio znajdują się portale Natemat.pl, INNpoland.pl, Mamadu.pl i Aszdziennik.pl. Wydawca oczekuje, że w pierwszym miesiącu funkcjonowania Bliss będzie miał co najmniej milion odsłon.
W grudniu ub.r. portal naTemat.pl odwiedziło 2,4 mln realnych użytkowników, a wszystkie strony Grupy naTemat.pl - 2,78 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych). Grupa należy do spółki Glob 360, której większościowym udziałowcem jest Tomasz Lis.
Dołącz do dyskusji: Bliss nowym serwisem lifestylowym Grupy naTemat. Katarzyna Sołtysik redaktor naczelną
Teraz jak lis nie ma kasy z TVP więc nie ma na inwestycje, to nie wiem jak długo pociągną, szukać "inwestorów" na giełdzie, wciskać o wzrostach i zyskach.
Boże, jak dobrze, że Twoje 500 firm się tam nie reklamuje :D
Ty to jednak geniusz biznesu jesteś, że rozgryzłeś wydmuszkę :D
A teraz spokojnie siadaj na swoich wydmuszkach i frustruj się dalej :D :D