SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bloger z MniamMniam.pl w akcji samplingowej Coca-Coli

Coca-Cola Poland Services rozpoczyna dwumiesięczną akcję samplingową, którą chce promować wspólne posiłki. Za jej realizację odpowiadają firmy: Craft&Momentum, McCann&MRM, Fortis, SMG Liquid Thread, MediaCom i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Akcja samplingowa potrwa do końca czerwca. W jej ramach każdego dnia zespoły samplingowe będą odwiedzać polskie rodziny, aby wręczyć im w prezencie specjalne zestawy Coca-Cola.

Znajdzie się w nich specjalna butelka napoju z wyjątkową etykietą, którą można wykorzystać jako zaproszenie na wspólny posiłek. W przygotowanych przez markę materiałach znajdzie się też pomysł na smaczny obiad autorstwa Grzegorza Ostrowskiego, jednego z najbardziej popularnych blogerów kulinarnych w Polsce (MniamMniam.pl). Pakiet będzie też zawierać zestaw ofert lokalnych sieci handlowych, dających możliwość zakupu w promocyjnej cenie Coca-Cola oraz innych produktów potrzebnych do przygotowania rodzinnego posiłku.

Na mapie akcji znalazło się aż 7 miast: Kraków, Trójmiasto, Bydgoszcz, Lublin, Toruń, Kielce, Olsztyn. W wybranych lokalizacjach konsumenci otrzymają również do spróbowania wodę mineralną Kropla, w jednym z trzech smaków: jabłka, truskawki lub cytryny. - Wspólne posiłki tworzą rytuały i sprawiają, że każdy moment staje się wyjątkowy. Akcją samplingową Coca-Cola chce przypomnieć Polakom jak niewiele trzeba, by cieszyć się z chwil spędzonych razem. Chce także ułatwić organizację wspólnego czasu - stąd na butelkach Coca-Cola pojawiły się specjalne etykiety-zaproszenia, a zestawy będą zawierać przepisy od Grzegorza Ostrowskiego z MniamMniam.pl - mówi Barbara Niemczuk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Akcja samplingowa Coca-Cola jest częścią kampanii „Razem Smakuje Lepiej” oraz jednym z elementów całorocznej kampanii 360 marketingowej.

Za realizację akcji samplingowej odpowiada agencja Craft&Momentum, a kreację materiałów przygotował McCann&MRM. Przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, kreacja i obsługa w social media - SMG Liquid Thread. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Podobną akcję samplingową Coca-Cola realizowała wiosną ub.r.

Dołącz do dyskusji: Bloger z MniamMniam.pl w akcji samplingowej Coca-Coli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl