SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bluecloud Interactive po wygranym przetargu pracuje dla Fujifilm

Pod hasłem „Don’t just take, give.” ruszyła nowa kampania marki instax dla Fujifilm. Za adaptację globalnych reklam odpowiada wybrana w przetargu agencja Bluecloud Interactive.

Marka instax postanowiła wykorzystać potencjał codziennie publikowanego w social mediów contentu. W ramach rozpoczętej kampanii uruchomiono konkurs, w którym młodzi ludzie będą mogli dzielić się swoimi pasjami i zajawkami z szerszą grupą odbiorców.

Aplikacja konkursowa instax tworzy pretekst do przedstawienia siebie w kontekście swoich zainteresowań i poznania innych, którzy również będą chcieli podzielić się swoją pasją. Wystarczy wrzucić instaxowe zdjęcie obrazujące własne umiejętności, które mogą zainteresować innych i codziennie odkryć 3 losowo wybrane nowe osoby i ich manifest związany obszarem życia, którym chcą się podzielić. Spośród najciekawszych zgłoszeń zostanie wybranych 10 prac, których autorzy będą mogli wygrać aparat instax mini LiPlay oraz przejdą do drugiego etapu konkursu. Nagrodą główną jest tytuł ambasadora marki instax oraz 30 tys. zł na wymarzone akcje. Kampania potrwa do 6 stycznia 2020 r.

- Głównym założeniem aktywacji jest motywowanie młodych ludzi do dzielenia się z innymi swoimi umiejętnościami i zainteresowaniami. Wielu z nich ma nietypowe pasje, które często zostają tylko na ich kanałach social media. Instax chce zmotywować ich do tego, by pokazali szerszej grupie odbiorców, co ciekawego robią w życiu i czym mogą się podzielić z innymi. Tym samym zwrócić na siebie uwagę i może poznać ciekawe osoby w ich naturalnym środowisku, czyli w Internecie. Liczymy jednak, że poprzez zainteresowania młodzi ludzie będę mieli okazję do poznawania się w tzw. realu - mówi Piotr Nogal, strategy and innovation director w Bluecloud Interactive.

Konkurs „Don’t just take, give.” dotyczy marki instax dla Fujifilm, w ramach której komunikowane są produkty takie jak aparaty: Mini9, mini Liplay SQ6, drukarka minilink.

Do zadań Bluecloud Interactive należy produkcja dedykowanej konkursowi landing page, prowadzenie kampanii mediowej oraz obsługa marki w zakresie social media, w tym współpraca influencerska. Agencja realizowała projekt z marką instax w 2017 r. przy aktywacji Fill The World – wtedy odpowiadała również za kampanię mediową, przygotowanie landing page, konkurs konsumencki i social media.

Dołącz do dyskusji: Bluecloud Interactive po wygranym przetargu pracuje dla Fujifilm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl