“Bluszczyk” jako oddzielny magazyn dla dzieci
Wydawnictwo Elipsa 2 grudnia br. wprowadziło na rynek nowy miesięcznik literacki dla dzieci “Bluszczyk”, powstały z wyodrębnienia działu o takim samym tytule z magazynu “Bluszcz”.
- Otrzymywaliśmy wiele sygnałów, że dział ten bardzo się czytelnikom podoba i od dłuższego czasu zastanawialiśmy się nad tą decyzją - mówi nam Joanna Hermanowicz, dyrektor wydawnicza “Bluszczyka” i jednocześnie dyrektor marketingu Elipsy. Jak dodaje, wydawca wybrał właśnie ten moment na wprowadzenie nowego pisma, bo od listopada br. pod kierownictwem Rafała Bryndala w “Bluszczu” wprowadzono zmiany (magazyn zyskał bardziej literacki charakter i poszerzył grupę docelową (więcej na ten temat).
“Bluszczyk” liczy 20 stron, na których znalazły się głównie opowiadania, a także zabawy i konkursy. Okładka magazynu tak jak w “Bluszczu” jest ilustrowana. Tytuł kierowany jest do dzieci w wieku od 6 do 10 lat. Redaktor naczelną pisma została Iwona Hardej, do tej pory związana z rynkiem książkowym dla najmłodszych.
Miesięcznik kosztuje 4,99 zł, a jego nakład to 10 tys. egz. Sprzedawany jest w sieci Empik.
Wydawca pierwsze działania promocyjne dla “Bluszczyka” planuje w I kwartale 2011 roku. Objąć one mają telewizję i internet.
Dołącz do dyskusji: “Bluszczyk” jako oddzielny magazyn dla dzieci