#BMWstories: podziel się historią związaną z marką BMW (wideo)
Ruszyła kampania BMW, w której marka zachęca kierowców do dzielenia się związanymi z nią historiami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Akcję przygotowały firmy OS3 i Initiative Media.
Kampania #BMWstories ma na celu pokazanie roli samochodów w życiu użytkowników oraz przedstawienie wybranych opowieści i przeżyć z nimi związanymi. Akcja ma zasięg międzynarodowy: internauci zobaczą treści w swoim rodzimym języku dzięki wykorzystaniu mechanizmu geolokalizacji.
W ramach kampanii, na Facebooku została udostępniona aplikacja, która umożliwia zgłaszanie historii. Wybrane treści z mediów społecznościowych oznaczone hashtagiem #BMWstories są publikowane na stronie www.bmw.pl/bmwstories, a najciekawsza opowieść ma zostać nakręcona.
Za strategię i realizację konkursu, adaptację spotu oraz realizację kampanii display i wideo online odpowiada agencja OS3. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: #BMWstories: podziel się historią związaną z marką BMW (wideo)