Borek i Kołtoń komentują w kibicowskiej kampanii Carlsberga (wideo)
Pod hasłem „A Ty za kim jesteś?” rusza piłkarska kampania reklamowa Carlsberga. W spotach zachowania kibiców komentują Mateusz Borek i Roman Kołtoń.
Startująca właśnie futbolowa kampania reklamowa piwa Carlsberg pokazuje typowe zachowania kibiców oglądających mecz. W trzech 15-sekundowych spotach wykorzystywanych w tej akcji słychać znanych komentatorów piłkarskich, Mateusza Borka i Romana Kołtonia. Ma to wzmocnić futbolowy klimat i emocje przekazu.
Akcja pod hasłem „A Ty za kim jesteś?” obejmuje przede wszystkim telewizję (TVN, Polsat, TV4, wszystkie programu Discovery Channel i Animal Planet, kanały tematyczne Polsat Sport, Polsat2, stacje z pakietu At Media), a także działania w internecie i promocję konsumencką.
Kreację kampanii – zaplanowanej do lipca – przygotowała Grupa Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Borek i Kołtoń komentują w kibicowskiej kampanii Carlsberga (wideo)