Brand Bridge dla Wine of Moldova
Agencja Brand Bridge ma nowego klienta - mołdawską organizację Wine of Moldova w Polsce.
W zakres działań PR i komunikacyjnych realizowanych przez agencję wchodzą współpraca z internetowymi twórcami, mediami (m.in. takimi tytułami jak "National Geographic" czy portalami, m.in. wp.pl, interia.pl, gazeta.pl). Brand Brigde zorganizuje także press tour.
Agencja będzie też odpowiedzialna za usługi z zakresu product and creation: stworzy landing page, umożliwiający śledzenie ścieżek atrybucji, zajmie się optymalizacją performance’u kampanii, będzie budować synergię we wszystkich zaplanowanych kanałach komunikacji. Zajmie się działaniami za zakresu content marketingu, konkursami, tworzeniem treści do social mediów czy działaniami look-alike i geotargetowaniem.
Z ramienia Brand Bridge za realizację projektu będzie odpowiedzialny zespół pod kierownictwem Karoliny Sobolewskiej, account managera.
Brand Bridge zyskała zlecenie w wyniku przetargu. Umowę podpisano do maja 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Brand Bridge dla Wine of Moldova