Brand24 wesprze Biały Dom w kampanii promującej edukację. Michał Sadowski: znaleźli nas przez Google
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 będzie współpracować z biurem Pierwszej Damy USA w kampanii promującej edukację. Zapewni pomoc w śledzeniu efektów kampanii w sieci. - Scenariusz bardzo podobny do innych klientów - znaleźli nas przez Google - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, dyrektor wykonawczy Brand24.
Kampania organizowana przez Michelle Obamę nosi nazwę “Better Make Room” i jest skierowana do amerykańskiej młodzieży w wieku od 14 do 19 lat. Ma na celu przekonanie młodych ludzi do zdobywania wykształcenia i nowych zawodowych umiejętności, które zapewnią im lepszą przyszłość. Elementem tych działań ma być m.in. wykreowanie w mediach tradycyjnych i w internecie wizerunku najbardziej ambitnych uczniów w podobny sposób, w jaki promowane są gwiazdy sportu czy celebryci.
Jednym z partnerów akcji organizowanej przez biuro Pierwszej Damy USA została firma Brand24 zajmująca się na co dzień monitorowaniem internetu i platform społecznościowych. Polski startup znalazł się wśród innych firm wspierających kampanię, wśród których są m.in. Mashable, Vine, UpNext, AwesomenessTV, The CW Network, NBCUniversal Cable Entertainment czy A+E Networks.
- Będziemy przede wszystkim pomagać w śledzeniu efektów kampanii, ale rozmawiamy także o alternatywnych zastosowaniach, jak np. możliwość włączania sie do rozmów online z ludźmi, którzy dyskutują na jej temat - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, współtwórca i szef Brand24. Przy okazji zdradza, że jego firma nie zabiegała specjalnie o partnerstwo z Białym Domem, a biuro Pierwszej Damy samo trafiło do Brand24.
- Znaleźli nas przez Google - wspomina Sadowski. - Trochę teraz inwestujemy w ekspozycję za granicą, szczególnie w USA. I udało się. Amerykanie przetestowali nasze narzędzie - spodobało się i tyle. Scenariusz bardzo podobny do innych klientów. Tylko miło że to akurat takiej rangi podmiot - podkreśla szef Brand24.
Na pytanie o to jak Brand24 może wykorzystać fakt współpracy z Białym Domem i w jaki sposób wpłynie to na rozwój firmy Sadowski jest daleki od przesady.
- Na pewno wszelkie tego typu współprace ułatwiają budowanie świadomości marki i relacji z klientami z określonego regionu - zaznacza rozmówca Wirtualnemedia.pl i przy okazji wskazuje, że sukces Brand24 może okazać się pomocny dla innych młodych przedsiębiorców z Polski.
- Mam nadzieję, że to także pokaże polskim przedsiębiorcom, że warto robić globalny produkt. Mimo, że jeszcze dwa lata temu nigdy bym nie pomyślał, że tak znane podmioty będą korzystać z naszego skromnego rozwiązania - dziś staje się to faktem - podkreśla Sadowski. Przy okazji ujawnia, że stworzony w 2011 r. Brand24 monitoruje dzisiaj kilkadziesiąt tysięcy marek na całym świecie.
- Często zdarza się, że jedna firma monitoruje wiele marek, więc obecnie wystawiamy co miesiąc prawie tysiąc faktur dla klientów z 35. krajów - wylicza szef Brand24.
Dołącz do dyskusji: Brand24 wesprze Biały Dom w kampanii promującej edukację. Michał Sadowski: znaleźli nas przez Google