„Bravo” liderem sprzedaży magazynów młodzieżowych. „Twist” wyprzedził „Fun Club”
W listopadzie 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił dwutygodnik „Fun Club”. Na pozycji lidera sprzedaży segmentu znalazł się dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2016 roku wyniosła 14 476 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 59,96 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję - z trzeciej - awansował magazyn „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 28,22 proc. do poziomu 11 647 egz.
Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Fun Club”, który spadł z drugiej lokaty. Jego wynik jednak zmalał najbardziej w zestawieniu - o 57,34 proc. do 8 044 egz.
Czwarty był miesięcznik „Bravo Girl” (też Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała w ciągu roku o 47,22 proc. i wyniosła ona 7 814 egz.
W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca też wszystkie pisma młodzieżowe odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist” - było to 25,89 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem sprzedaży magazynów młodzieżowych. „Twist” wyprzedził „Fun Club”