„Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych
W maju 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”, który jednak pozostał liderem zestawienia.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 100 738 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 37,15 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,51 proc. do poziomu 67 957 egz.
Na podium znalazł się jeszcze, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 0,84 proc. do 52 195 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 22,88 proc. i wyniosła 48 703 egz.
ZKDP |
maj |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
175 080 |
100 738 |
100 738 |
219 917 |
160 286 |
160 286 |
Fun Club |
104 940 |
67 957 |
67 957 |
109 971 |
74 277 |
74 277 |
Bravo Girl |
99 969 |
52 195 |
52 195 |
114 958 |
52 639 |
52 639 |
Twist |
94 942 |
48 703 |
48 703 |
109 928 |
63 153 |
63 153 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietniu 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 39,28 proc.) pochwalić się mógł „Twist”. Natomiast jedyny spadek odnotowało tutaj „Bravo” - było to 0,05 proc.
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
175 080 |
100 738 |
100 738 |
179 941 |
100 788 |
100 788 |
Fun Club |
104 940 |
67 957 |
67 957 |
104 944 |
62 157 |
62 157 |
Bravo Girl |
99 969 |
52 195 |
52 195 |
99 850 |
47 121 |
47 121 |
Twist |
94 942 |
48 703 |
48 703 |
94 921 |
34 968 |
34 968 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych