Broker At Media zmienia nazwę i logo (foto)
Zajmująca się sprzedażą reklam w mediach tematycznych firma At Media wprowadziła od 13 czerwca br. nową identyfikację wizualną i logo. Broker zdecydował się też na zmianę swojej nazwy na Atmedia.
Nowe logo firmy składa się z napisu Atmedia i okrągłej w kształcie figury w kolorach granatowym, żółtym i malinowym - nowych barwach Atmedia. - Nowa identyfikacja wyobraża wartości, które patronują Atmedia od początku istnienia - innowacyjność, niezależność, transparentność i odwagę w przełamywaniu rynkowych schematów. Nowe logo nawiązuje też do dynamiki segmentu kanałów tematycznych, w którym Atmedia - jako partner 54 stacji, intensywnie rozwija ofertę handlową - napisała spółka w przesłanym nam komunikacie.
Dotychczasowym brandingiem Atmedia posługiwało się od 1998 r., czyli od momentu powstania.
- Od 13 lat wspieramy kanały tematyczne w budowie ich pozycji na rynku reklamowym. Rośliśmy wraz z nimi, przechodząc drogę od niszowego dostawcy do roli kluczowego partnera reklamodawców. Czas intensywnego wzrostu, jakościowego i ilościowego rozwoju oferty podkreślamy teraz nowym logo - mówi Marcin Boroszko, CEO Atmedia Group, działającej na rynkach Polski, Czech i Węgier.
Nowy system identyfikacji wizualnej Atmedia zaprojektowała agencja brandingowa Mamastudio, wybrana w przetargu organizowanym przez firmę latem ub.r.
Równolegle z wdrożeniem nowej identyfikacji, Atmedia uruchamomiło odświeżoną stronę internetową www.atmedia.pl. Serwis zaprojektowała wybrana w przetargu agencja interaktywna Zjednoczenie.com.
Dołącz do dyskusji: Broker At Media zmienia nazwę i logo (foto)