Burger Drwala wraca do sprzedaży w McDonald’s
Oficjalnie do sezonowej oferty sieci fastfoodów McDoanld’s wrócił Burger Drwala.
Zwykle zimowe menu z Burgerem Drwala pojawiało się w McDonald’s pod koniec listopada. W tym roku sieć postanowiła wprowadzić popularną kanapkę już w pierwszych dniach miesiąca, o czym spekulowano już od kilku dni.
Ile za Burgera Drwala
Na Burger Drwala składają się kotlet wołowy, plaster panierowanego sera i bekon, wszystko serwowane w serowej bułce z dodatkiem sosów z przyprawami.
W zależności o lokalizacji kanapka kosztuje od 23,9 zł do 25,90 zł.
„Zimowy klasyk informuje, że nie powiedział jeszcze ostatniego słowa, a o tym co szykuje na tegoroczny sezon, jego fani dowiedzą się już 15.11” – zapowiada sieć w komunikacie. Możliwe że to zapowiedź dodatkowych wersji Kanapki Drwala.
Reklama Burgera Drwala w Ustroniu
W ubiegłym roku McDonald's postawił na niestandardową aktywację. Lokal McDonald's w Ustroniu w województwie śląskim, przy ul. Wiejskiej 1 przybrano kolorowym materiałem, przypominającym ogromny sweter. W wystrojenie lokalu było zaangażowanych 50 osób, które pracowały ponad 28 dni.
Okazuje się, że to właśnie w Ustroniu kręcono reklamę ubiegłorocznego Burgera Drwala nawiązującą do zimowego klimatu.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiadała agencja DDB, która produkcję spotu powierzyła Papaya Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a za obsługę social media odpowiadała Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: Burger Drwala wraca do sprzedaży w McDonald’s
Rząd się nie chwali, ale to on doprowadził do takiej inflacji i podwyżek wszystkiego.