Canal+ z promocją dla młodych ludzi
Platforma streamingowa Canal+ online wprowadziła promocję dla osób od 18 do 26 roku życia. Przez rok mogą zyskać dostęp do pakietu Canal+ z treściami na żądanie za 20 zł miesięcznie.
Klienci, którzy decydują się na taką ofertę mogą z niej w dowolnym momencie zrezygnować. Z promocyjnej ceny nie można korzystać dłużej niż przez 12 miesięcy. Później opłata za pakiet Canal+ wzrasta do 45 zł miesięcznie. Z promocji można skorzystać tylko do końca października.
Co znajdziemy w pakiecie Canal+?
Promocja obejmuje dostęp na dwóch urządzeniach jednocześnie. W skład pakietu Canal+ wchodzą filmy, seriale, dokumenty i inne treści na żądanie oraz 18 kanałów linearnych. To Canal+ Premium HD, Canal+ Film, Canal+ Seriale, Canal+ Family, Canal+ Dokument, Canal+ Kuchnia, Canal+ Domo, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport 3, Canal+ Sport 4, Canal+ Sport Now, nSport+, Ale Kino+, Novelas+, Planete+, MiniMini+ i TeleToon+.
Zobacz także: Platformy OTT zastąpią sieci kablowe? „Wiele razy grzebano nas w głębokim grobie”
- Maraton serialowy po powrocie z zajęć? Wspólny mecz ze znajomymi, a może interesujący dokument? Mamy to wszystko w supercenie! Canal+ online to mnóstwo najpopularniejszych seriali, filmów, szeroki wybór dokumentów, emocjonujący sport na żywo i wiele więcej! - reklamuje ofertę Canal+.
Platforma nie komentuje wprowadzenia promocji dla najmłodszych użytkowników. Analogiczna oferta wcześniej pojawiła się we Francji. Można przypuszczać, że Canal+ próbuje przekonać do swoich usług grupę, która niekoniecznie korzystała z tradycyjnej telewizji i do tej pory korzystała głównie z Netflixa.
Z badań Rethink TV wynika, że do 2025 roku co trzeci abonent sieci kablowych lub platform cyfrowych może z nich zrezygnować na rzecz platform streamingowych. Dotychczasowi tradycyjni operatorzy robią wszystko, aby odwrócić ten trend. Późną wiosną 2020 roku powstała platforma Canal+ online, która pozwala korzystać z najbardziej atrakcyjnych treści Canal+ i zewnętrznych dostawców na zasadzie subskrypcyjnej, bez anteny satelitarnej. Usługa jest dostępna z poziomu przeglądarki internetowej na komputerach oraz aplikacji w smartfonach, tabletach, telewizorach i przystawkach.
Rosną przychody Canal+
Pod koniec I półrocza 2021 roku Canal+ miał 22,1 mln abonentów, w tym 8,9 mln w samej Francji. W analogicznym okresie ub.r. abonentów było 20,4 mln. Przychody z działalności telewizyjnej we Francji wzrosły o 1,7 proc. Z kolei na zagranicznych rynkach, gdzie Canal+ jest dostępny o 4,4 proc. Przyczynił się do tego wzrost liczby abonentów. W ciągu całego roku przybyło ich 1,4 mln.
Zobacz także: Platforma Canal+ ostrzega abonentów przed atakami hakerów
Zyski Canal+ poprawiły się w porównaniu z I półroczem ub.r. EBITDA wzrosła z 300 do 330 mln euro. Ostatnie wyniki dotyczące kondycji spółki nad Wisłą pochodzą sprzed roku. Wówczas Canal+ miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do TVN Grupy Discovery.
Dołącz do dyskusji: Canal+ z promocją dla młodych ludzi