Carrefour kończy serię reklam z Napoleonem, stawia na „Act For Food” (wideo)
Sieć hipermarketów Carrefour po 2,5 roku zakończyła cykl kampanii reklamowych z Napoleonem (odgrywanym przez Jacka Braciaka). Teraz będzie reklamować żywność w ramach programu „Act For Food”.
Napoleon grany przez Jacka Braciaka w reklamach Carrefour pojawił się w lutym 2016 roku. W kampaniach z jego udziałem promowano różne produkty: zarówno żywność, jak też kosmetyki oraz artykuły szkolne. Wspierano również promocję „Szalona 5”.
- Kampania z Napoleonem odniosła na polskim rynku bardzo duży sukces. Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni, niemniej pora na kolejny krok - powiedział we wtorek Christophe Rabatel od lipca br. dyrektor generalny Carrefour Polska.
Obecnie firma będzie reklamować przede wszystkim ogłoszony właśnie program „Act For Food”, w ramach którego m.in. wycofa jajka z chowu klatkowego oraz będzie poszerzać ofertę zdrowej żywności. Wiosną br. sieć marketów podpisała swoje pierwsze w Polsce kontrakty farmerskie z następującymi producentami: Agrohurt, Grono, Fruit, Szpargrol, Olbromski, Natureza i Farma Świętokrzyska. Umowy dotyczą dostarczania warzyw i owoców.
- Teraz stawiamy na współpracę z lokalnymi dostawcami i producentami żywności. W ramach kampanii projektu „Act For Food” skupimy się na działaniach edukacyjnych. Polski konsument zasługuje na więcej - stwierdził Cristophe Rapatel.
Kampania reklamująca „Act For Food” ruszyła w miniony weekend od reklam wizerunkowych pod hasłem „Konkretne działania, by jeść lepiej”. W komunikacji będą wykorzystywane polskie wersje zagranicznych reklam (przygotowanych przez Publicis Groupe), ponadto w br. wyprodukowanych zostanie kilka spotów w naszym kraju.
Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet (m.in. serwis actforfood.pl służący do komunikacji z klientami).
Za obsługę marketingową Carrefour Polska bez zmian będą odpowiadały agencja Saatchi&Saatchi IS (kreacja reklam) oraz domy mediowe Arena Media i K2 Media (planowanie i zakup mediów).
Według danych Kantar Media w pierwszym kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe Carrefour Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 41,27 mln zł, o 10,3 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Carrefour kończy serię reklam z Napoleonem, stawia na „Act For Food” (wideo)