Ruszył casting do 10. edycji programu „Rolnik szuka żony”. Ale brak umowy na realizację
Firma FremantleMedia Polska już szuka uczestników do 10. edycji programu „Rolnik szuka żony”, którą jesienią 2023 r. ma pokazać TVP1. Jednocześnie cały czas nie podpisano umowy z TVP na realizację kolejnego sezonu reality show - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
Jak potwierdził nam przedstawiciel FremantleMedia Polska, zgłosić się do 10. edycji programu "Rolnik szuka żony", można wypełniając formularz dostępny na stronie rolnikszukazony.com. - Jeżeli jesteś Rolnikiem lub Rolniczką stanu wolnego, szukasz miłości i nie boisz się wyzwań, to właśnie Ciebie szukamy! - napisano na stronie. Do wybranych osób, które wypełnią formularz, redakcja programu planuje odezwać się telefonicznie.
Jednak informacji o poszukiwaniu rolników i rolniczek chętnych do udziału w programie nie było w specjalnym odcinku programu nadanym w Święta Bożego Narodzenia w Jedynce. Próżno ich też szukać na stronie internetowej programu ani w jego social mediach, którymi zarządza TVP.
Powód? Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że cały czas nie podpisano umowy między TVP a FremantleMedia Polska na realizację 10. serii programu. Nadawca nie podaje informacji dlaczego tak się stało, ani kiedy umowa zostanie podpisana.
- Telewizja Polska o programie "Rolnik szuka żony" poinformuje w odpowiednim czasie w oficjalnym komunikacie - lakonicznie odpowiedziało nam biuro prasowe TVP.
"Rolnik szuka żony" ma wrócić jesienią 2023 r.
10. sezon „Rolnik szuka żony” ma trafić na antenę jesienią 2023 r. Wiosną powinien być pokazany odcinek prezentujący rolników/rolniczki występujące w programie. Prowadzącą reality show ma być nadal Marta Manowska.
W programie „Rolnik szuka żony” kilkoro bohaterów prowadzących gospodarstwa rolne szuka miłości swojego życia. Widzowie mogą zobaczyć, jak spotykają się oni z kolejnymi kandydatkami i kandydatami, spędzają z nimi czas w domu rodzinnym oraz wybierają tych, z którymi chcą spędzić życie. Jedynka emituje reality show od 2014 r. w ramówkach jesiennych.
Dziewiąta odsłona formatu antenie TVP1 pokazywana była w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 18 września do 27 listopada br. (finał pokazano wyjątkowo o 22.00). Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że premierowe odcinki reality-show oglądało średnio 2,72 mln osób. Przełożyło się to na 21,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,29 proc. w grupie 16-59. TVP1 w czasie emisji formatu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49.
Dołącz do dyskusji: Ruszył casting do 10. edycji programu „Rolnik szuka żony”. Ale brak umowy na realizację