Cationorm w reklamach „nawilża oczy jak prawdziwe łzy” (wideo)
Rozpoczęła się pierwsza w Polsce kampania reklamowa emulsji na zespół suchego oka Cationorm (produkowanej przez Santen Oy). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Media People i Monte Video.
Reklamy podkreślają, że Cationorm to pierwsza na polskim rynku emulsja kationowa dla osób z objawami zespołu suchego oka, oparta na unikalnej technologii działania nanoemulsji kationowej.
- Rynek kropli na zespół suchego oka rośnie od kilku lat. Ponad 90 proc. produktów w kategorii „sztuczne łzy” daje wyłącznie krótkotrwałą ulgę jedynie nawilżając oczy. Konkurencja silnie wspierana jest w kanałach ATL, głównie w telewizji. Zdecydowaliśmy się wykorzystać przewagę Cationormu nad konkurencją w oparciu o jego skład oraz mechanizm działania i stworzyć nową kategorię - emulsji kationowych - komentuje Radosław Rajkowski, marketing manager w Santen Oy.
Cationorm i jego kampania reklamowa jest skierowana głównie do kobiet w wieku 30-50 lat mieszkających w większych miastach.
Kampania obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internet oraz działania skierowane do lekarzy specjalistów.
Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Monte Video. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Media People, kolektyw strategiczny Melting Pot oraz agencja reklamowa Mantra Media.
Dołącz do dyskusji: Cationorm w reklamach „nawilża oczy jak prawdziwe łzy” (wideo)