CCC z nowym serwisem internetowym i kampanią reklamową od OS3
Agencja OS3 po wygranym przetargu przygotowała nową wersję serwisu internetowego sieci sklepów obuwniczych CCC oraz odpowiada za jej jesienno-zimową kampanię reklamową. Poprzednio dla firmy pracowała w internecie agencja Media Ambassador.
Nowa odsłona strony CCC.eu ma z jednej strony odświeżyć wizerunek marki, a z drugiej dostarczać najważniejsze informacje o jej aktualnych kolekcjach. W serwisie oprócz dotychczasowych działów Kobieta, Mężczyzna i Dziecko pojawiła się sekcja Inspiracje, w której prezentowane są stylizacje ubraniowe z wykorzystaniem produktów CCC.
Witryna działa w technologii Responsive Web Design. Jest dostępna w piętnastu wersjach językowych.
W lipcu br. stronę CCC.eu odwiedziło 363 tys. polskich użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Agencja OS3 odpowiada za przygotowanie i realizację produktowo-wizerunkowej kampanii reklamującej jesienno-zimową kolekcję CCC. Bohaterami tych reklam będą modelka Anja Rubik i jej mąż Sasha Knezevic.
Ogółem współpraca OS3 z CCC jest planowana długofalowo. Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia. Poprzednio dla CCC pracowała w internecie agencja Media Ambassador.
Dołącz do dyskusji: CCC z nowym serwisem internetowym i kampanią reklamową od OS3