Ceneo.pl wprowadza nowe narzędzia dla właścicieli sklepów
Porównywarka cen Ceneo.pl uruchamia nowe narzędzia dla właścicieli sklepów internetowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do oferty trafia m.in. aplikacja do zarządzania sklepem.
Asystent Ceneo to aplikacja pomocna w śledzeniu postępów sprzedaży i ofert konkurencji. Pomaga także właścicielom sklepów skuteczniej promować swoje oferty w serwisie. W narzędziu można sprawdzić m.in. budżet, pozycję swoich ofert, liczbę ich odsłon i opinie użytkowników na temat sklepu. Raz w tygodniu prowadzący sklep otrzymuje też newsletter w formie raportu
Kolejna nowa funkcjonalność to system nagradzania sklepów za szybką odpowiedź na temat konkretnego produktu. Ten, który udzieli odpowiedzi pierwszy, dostanie przycisk przenoszący użytkownika do danego produktu w jego sklepie.
Ceneo.pl wprowadza także system tagowania, który pomoże właścicielom sklepów w pozycjonowaniu ofert. Serwis będzie automatycznie rekomendował sklepom właściwe tagi.
- Nowości dla sklepów to przykład regularnej współpracy z naszymi partnerami, która oparta jest na dialogu. Rozwiązania pozwolą im zaoszczędzić czas i jeszcze wygodniej decydować o procesach sprzedaży - mówi Dariusz Grabowski, product development department director Ceneo.pl.
Dołącz do dyskusji: Ceneo.pl wprowadza nowe narzędzia dla właścicieli sklepów