171,4 tys. zł za spot przy meczu Polaków z Wyspami Owczymi w TVP1
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik br. Najwyżej - bo na 171,4 tys. zł netto - wyceniono spot przy transmisji eliminacyjnego meczu polskich piłkarzy do Euro 2024, który zostanie rozegrany 12 października br. z reprezentacją Wysp Owczych.
171,4 tys. zł netto (cena dla spotu 30-sek., bez rabatu) kosztuje reklama przy meczu polskich piłkarzy z reprezentacją Wysp Owczych w ramach eliminacji do Euro 2024, który TVP1 pokaże 12 października br.
Ponad 100 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamę przy “Wiadomościach” i przy programie “Rolnik szuka żony”.
Za spot przy “Wiadomościach” trzeba zapłacić 109,4 tys. zł przy emisji w dni powszednie i 70,3 tys. zł w niedzielny wieczór. Z kolei na reklamę przy “Rolnik szuka żony” trzeba wydać 102,1 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy prognozie pogody muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 98,4 tys. zł w niedziele i 86,2 tys. zł w dni robocze.
Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio: 73,4 tys. zł i 67,6 tys. zł.
Spot przy serialu “Dewajtis” wyceniono na 85,2 tys. zł, przy “Komisarzu Alexie” - na 54,1 tys. zł, a przy “Ojcu Mateuszu” - na 53,8 tys. zł.
W TVP2 tradycyjnie najdroższe są reklamy przy serialu “M jak miłość” - kosztują 126,5 tys. zł. Za spot przy “Barwach szczęścia” marketerzy zapłacą 82,8 tys. zł, przy “Na dobre i na złe” - 79,4 tys. zł i 70,3 tys. zł przy “Na sygnale”.
Z kolei reklamę przy “The Voice of Poland” wyceniono na 97,9 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik br.
Dołącz do dyskusji: 171,4 tys. zł za spot przy meczu Polaków z Wyspami Owczymi w TVP1