Chipsy Przysnacki reklamowane folkowo jako „#DobreBoNasze” (wideo)
Rozpoczęła się pierwsza szeroko zakrojona kampania reklamowa chipsów Przysnacki (produkowanych przez Intersnack Poland). Reklamy, oparte na folkowej muzyce i haśle „#DobreBoNasze”, przygotowały agencja Isobar Polska i Vizeum.
Reklamy z kampanii pokazują sceny z codziennego życia młodych ludzi w dużym mieście. Tłem muzycznym jest nowoczesny folk - piosenka „#DobreBoNasze” zespołu Future Folk. W klipach - 30-sekundowym spocie i dłuższym teledysku do piosenki - prezentowane są różne warianty smakowe chipsów Przysnacki.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja jest prowadzona w internecie - obejmuje reklamy display i wideo na Facebooku, YouTube i w serwisach VoD. Potrwa przez cały okres letni.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Isobar Polska wspólnie z niezależnym konsultantem Jackiem Maciejewskim, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Chipsy Przysnacki reklamowane folkowo jako „#DobreBoNasze” (wideo)