„Chrup na zdrowie!” w kampanii Crispy Natural (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach wystartowała kampania reklamowa chipsów Crispy Natural. Akcję, pod hasłem „Chrup na zdrowie!”, przygotowały firmy Face to Face, MEC i Media Forum.
W kampanii Crispy Natural prezentowane są suszone chipsy tej marki z jabłek, truskawek oraz pomidorów z bazylią i oregano.
Reklamy informują, że produkty te łączą najlepsze cechy chipsów oraz warzyw i owoców, z których są tworzone.
Dzięki temu są zdrowsze niż zwykłe chipsy i mniej tuczą. Przekaz podsumowuje hasło „Chrup na zdrowie!”.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (Facebook, YouTube) oraz punktach sprzedaży (promocje w sieciach handlowych z wykorzystaniem materiałów POS). Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Face to Face, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działaniami PR i komunikacją w social media zajmuje się agencja Media Forum.
Dołącz do dyskusji: „Chrup na zdrowie!” w kampanii Crispy Natural (wideo)